Ydre styrke

OCR

OCR står for Obstacle Course Racing, og er en betegnelse for militært inspirerede forhindringsløb. OCR giver en perfekt variation af udfordring for kondition, udholdenhed og styrke. Man kan ikke bare slå hjernen fra og løbe derud af. Du er nødt til at fokusere på næste udfordring hele tiden, dispensere dine ressourcer, og klare forhindringerne smartest muligt for at spare på kræfterne. Sæsonen bestemmer inde eller ude træning.

Puls & Styrke

På Puls & Styrke får du 30-40% cardio – krydret med 60% styrketræning. Vi arbejder både med kondition og muskelstyrke og får derved en gedigen all-over træning i hus. Der anvendes bla. kettlebells, elastikker og kropsvægt i træingen.

Mave, balle, lår

Opstramning og omsorg til dine muskler, med fokus på de klassiske kvindelige områder.

Mini WOD

CrossToning er træning med høj energi og effekt. Dine muskler og lunger får lov at lave noget.
CrossToning er til dig der kan lide at svede, have høj forbrænding og gerne vil have funktionelle stærke muskler. Vi sigter på 50/50 mænd og kvinder.

Indre styrke

Yoga

Yoga betyder forening. Forening af krop, sind og åndedræt. Yoga hjælper med styrke, indre ro og velvære. Du arbejder med hele kroppen gennem forskellige dynamiske og statiske stillinger. Træning af muskulatur og samarbejde omkring rygsøjlen.

Pilates

Pilates er en rolig og effektiv motionsform som giver slanke lange muskler, balance og muskelstyrke. Det giver stor mental afslapning og virker stress bekæmpende. Pilates er både for den trænede og utrænede udøver og hjælper ofte på eks. rygsmerter.

Kondition og forbrændning

Biking

Biking indeholder træning til dig, som ønsker en bedre kondition, forbrænding og teknik. Du kan lære at styrke din intensitet, og du vil blive ført igennem en inspirerende cykeltime med fokus på at forbedre din evne til at køre længere og mere effektivt. Intervallerne kan være lange og moderate eller korte og intensive. Du træner din udholdenhed og evnen til at opretholde en jævn intensitet i længere tid. Holdene varierer i længde fra én time til halvanden time.

Biking Virtuel

Vi tilbyder virtuel biking i vor fulde åbningstid. Du er ikke afhængig af holdtider. Sessionerne er spændende med virtuel instruktør og udfordrende og smukke cykelruter i hele verden.

DanceFit

DanceFit er en sand motionsfest. Er du til moderat til høj puls, sjovt samvær og fede rytmer er DanceFit noget for dig,

Soul Bike

Motionsfest med glad musik, teamspirit, humor og mulighed for fællessang. Der er fokus på den glade oplevelse.

Bootcamps

Øvrige hold

Slankehold

Hvis du ønsker at ændre dine kostvaner, forbedre din kondition, blive smallere i taljen og fedtreducere i en hyggelig og sjov stemning, så er Slankeholdet noget for dig.

Vi har stor succes- og erfaring med vores hold. Der køres 2 hold om året, et’ med start 1. februar og et’ med start 1. september. Vi har ”kun” to hold om året, da vi ligger store ressourcer og engagement i holdene.

Slankeholdet startede i 2004, og vi ser frem til at yde professionel støtte og vejledning til deltagerne.